digi osciloskop - A/D prevodnik

Ludvik Hoffmann hoffmann
Středa Březen 17 11:42:07 CET 2004

Z hlediska dostupnosti TDA8703 - da koupit prez pult v GM nebo PS
elektronic pod 300,-Kc. Maximalni sample rate do 40MHz - to se jeste da
odebirat do bezne rychle RAM (vyzkouseno na 33MHz). Obaval bych se spise
analogove casti, zejmena vstupni delice mohou delat problemy.
Mimochodem, nevite nekdo jak funguji digitalni ociloskopy, ktere maji
mezni kmitocet mnohem vyssi nez samplovaci? Mam tady osciloskop HP do
100MHz, ktery sampluje na 20MHz. Samozrejme pouze periodicky signal -
sampluje prez vice period. Ale jak si to vytvori vzorkovaci kmitocet?
Napada mi pouze zmereni kmitoctu signalu a synteza vzorkovaciho
kmitoctu, ale zda se mi to dost slozite. Nevi nekdo jaky trik se tam
skutecne pouziva?

S pozdravem

Ludvik Hoffmann