digi osciloskop - A/D prevodnik

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:42:07 CET 2004

> At se divam jak se divam, porad se mi to nezda - monitor s klavesnici
> zabira stejne mista jako velky osciloskop typu BM566a a ted jeste to PC.
> Navic ovladani klasickeho osciloskopu je velmi intuitivni a da se delat
> jednou rukou pri soucasnem mereni. Ovladani PC osciloskopu klavesnici
> je ponekud neprakticke, ovladani mysi je lepsi ale jezdit s ni leda tak

Uzitecna vec je trackball - on nekdy neni od veci i u desktop PC.

> po hlave - jinde uz misto neni. Nehlede na to ze v klavesnici se muzou
> snadno 'ztracet' soucastky :-)

A ne jen soucatky - ty tam ztracim doma - znamemu jsem tam takhle
"ztratil" obsah celeho hrnku s kavou - slazenou - nebyl to prijemny
pocit, kdy jsem znacknul C a ono uz se "neodcvaklo" :-) Horsi bylo, ze to
byl notebook :-( Nastesti ho stacilo poradne propachnout...
Jinak kamarad takhle "ztratil" v klavesnici (tenkrat jeste ZX-Spectra)
limonadu - pry se z toho dokonce kourilo !!!

Tolik tedy kratky exkurs do temne historie mnohych klavesnic...

Bye, Pavel