digi osciloskop - A/D prevodnik

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:07 CET 2004

>Neslo by pouze pro jednoduchy osciloskop pripojit na LPT 8bit A/D prevodnik.
>Pote v modu EPP, ESP cist data. To by mi pripadalo jako velice jednoduche
>reseni. Akorat nevim jak casto lze cist z LPT portu zda bude omezeni v
>pouzitych soucastkach na hw v PC - treba, ze nestihaji nebo naopak v
>rychlosti procesoru v PC.
>
>Sw reseni by pote bylo taky velmi jednoduche.

Podobne reseni jsem videl, A/D -> _FIFO_ -> LPT. To FIFO je bohuzel nutne,
tak rychly ten paralelni port zase neni. Navic konfigurace do rychlejsiho
EPP ci ECP modu vyzaduje inteligentni spoluucast pripojene periferie. Navic
je tu znacna nejistota pri casovani kratkych intervalu na PC.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/