DS1820

Petr Lupinek hujerviktor
Středa Březen 17 11:42:06 CET 2004

    Zdravim

ucim se s 51 procesorem, rozchodil jsem  podle dokumentace 2x16LCD a nyni
zkousim zobrazit neco z DS1820. Kosta@iol.cz do konference poslal kus rutiny
z nejake konstrukce, ale i kdyz jsem toho pro 51 moc nenapsal, a ani zatim
toho moc neumim, nedokazu si nasledujici nijak oduvodnit :

Jednoducha rutinka pro '51 a Dallas DS1820, bez preruseni, pro xtal
11.0592Mhz

;===========================================================================
==
;
;                     RUTINA MERENI TEPLOTY POMOCI DS1820
;
;===========================================================================
==
Dalas:  call Rst                ;
        mov  A,#0CCH            ; Skip ROM command
        call Write              ;
        mov  A,#044H            ; Convert T
        call Write              ;

;TADY PROSIM O VYSVETLENI -  K CEMU JE NASLEDUJICI RUTINA ? - Ve stradaci je
porad #0 (jestli jsem to pochopil dobre z adresy 2fh) a testuje se to na
#200, a stale dokola, podle dokumentace to ma cist nejaky BUSY FLAG? - Je
snad rozdil v komunikaci pri klasickem napajeni a pri "parasite power"?

                mov  2FH,#0             ;
Da1:       mov  A,2FH              ;
              cjne A,#200,Da1         ;
            cpl  F0

;NECHAPU .....

dale nasleduje zbytek protokolu a konverze dat.

muj program vypada blokove takto

                    call     INIT_LCD
                    call     UVODNI_KECY

SMYCKA: