Prevodnik z BCD

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:42:06 CET 2004

S M5451 jsem toho delal uz hodne. Je dobre si prohlednout data sheet, vyrabi
SGS Thomson. Problem je ve vykonove zatizitelnosti. Pri vyuziti max.
vystupniho proudu
je nutne nechavat na vystupech pomerne male napeti. O tom vice na me
strance, v aplikacich
spinanych stabilizatoru.

Vlada Andel

firma VA elektronik:  vaelektronik@mirnet.cz