plocha MMDS antena

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:42:05 CET 2004

Zdravim,

niekedy v '93 som cital zaujimavy clanok o plochej antene na prijem
satelitneho signalu. Islo o mnozstvo malych dipolcekov spolu pospajanych,
takze vysledny zisk sa podobal klasickej parabole. Fazovanim signalov sa
dokonca mala dat menit smerovost.
Teraz ma to napadlo v suvislosti s MMDS. Moja uvaha: na plosaku vytvorit co
mozno najviac dipolcekov pre danu frekvenciu (vhodne od seba vzdialenych),
vzajomne pospajat (zabezpecit sufazovost a impedance prisposobenie) a pouzit
to na prijem MMDS. Smerovanie mechanickym sposobom.

Su moje uvahy scestne? Vie niekto poradit, coho sa vyvarovat a na co
nezabudnut (ak je to vobec realizovatelne :))) )?

Dik.

Pavol Kollar