odpovednost za prepeti v siti

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 11:42:04 CET 2004

Myslim si, ze jestli mate smlouvu s rozvodnymi zavody, tak je jasne ve smlouve o
dodavce elektriny uvedeno, s jakymi podminkami dodavatel zajisti dodavku
elektricke energie. Mysli se tim nepretrzitost dodavky, tolerance smerem nahoru.
Me se stalo, ze mi odesel motor vlivem podpeti a taky mi nikdo nic nedal. Pry
tam mam mit tepelnou pojistku. Ale jestli Vam tam pusti vice nez 220+10% = 242V
(po staru, co muzou ted, nevim) tak maji problem rozvodne zavody. Rozhodne bych
sel hulakat na oblastni reditelstvi VCE.

Petr.