Scenix - programovaci specifikace

Marek Krenzelok asko
Středa Březen 17 11:42:03 CET 2004

Snail Instruments wrote:

> Chtel jsem si stahnout cerstvou programovaci specifikaci pro procesory
> Scenix, ale maji stranky tak dokonale prestavene, ze jsem nic nenasel,
> prestoze jsem prolezl vsechno snad dvakrat. Nemel nekdo vice stesti?
>
> J. Hanzal

zkus to na   http://www.scenix.com/products/datasheets/index.html

tam jou datascheety

nebo...     http://www.scenix.com/support/manuals/index.html

tam je...SX Family User's Manual, Rev. 2.2 (pdf) - includes information for

                    SX18/20/28AC & SX48/52BD Families, Literature
Order                #SXL-UM01-03

je to celkem pekne udelana stranka

jinak nejakou dokumentaci maji na ...   ftp://ftp.mite.cz/sx/

od firmy MITE     ...  www.mite.cz    ...
http://www.mite.cz/sx-en/sx-en.html

zdravi marek