Atmel AVR8515 a problemy s SPI

Petr Gratz xgratz02
Středa Březen 17 11:44:25 CET 2004

Zkousel jsem pouzit jednocip Atmel AVR8515 ve spojeni s A/D prevodnikem
MAX186. Komunikace pres SPI. Vyuzil jsem hotoveho zdrojaku od Atmelu
(application note 320). Ziskana data jsem potom posilal z jednocipu pres
UART do PC. Perfektne to chodi. Problem je v tom, ze algoritmus pro SPI
je kompletne softwarovy. Vyrobce uvadi u tohoto algoritmu max. rychlost
444kB/s pri 10MHz. Ja provozuji 8515 take na 10MHz, ale maximalni
rychlost, ktere jsem dosahl bylo asi 60kB/s. Vzhledem k tomu, ze 8515 ma
SPI primo nachipu, chtel jsem napsat programek (assembler), ktery by
vyuzival teto moznosti (registry SPDR, SPSR, SPCR a preruseni). Vypada
to velice jednoduse, ale nemuzu to rozchodit. Nemate prosim nejake
zkusenosti s SPI u techto procesoru ? Rad bych uvital jakekoliv
pripominky a jeste lepe zdrojaky, ktere teto sbernice u 8515 vyuzivaji.
Pomuze mi nekdo prosim ?