Robot a orientace v prostoru

Jiří Pytlík jpytlik
Středa Březen 17 11:44:25 CET 2004

>dalsi problem - jak zjistim aktualni souradnici (napr po >vynut? robota,
>nebo po jeho preneseni ?). Hledat nejaky roh a pak znej >najizdet se mi zda
>do nesikovne.

Neslo by mit na zahrade (nebo na klicovych bodech
mezi uzivatelem a cilem) "viditelne" kontrolni body
(vsesmerova bodova svetla) a robot by kontroloval
jejich vzajemnou pozici a "viditelnost"? De facto
trigonometricka  absolutni navigace jako u GPS.

Fyzicky realizovatelne treba optickym orientovanym
cidlem (cidly) na tele robota a bodovymi svetelnymi
zdroji.

Zdravi

Jirka.

Ji?? Pytl?k