Robot a orientace v prostoru

Tomas kouba kouba
Středa Březen 17 11:44:25 CET 2004

On Monday, May 03, 1999 9:49 AM, Ji?? Pytl?k [SMTP:jpytlik@dst.cz]
wrote:

> Neslo by mit na zahrade (nebo na klicovych bodech
> mezi uzivatelem a cilem) "viditelne" kontrolni body

Profici to delaji pres koutovy odrazec (vzdy vrati paprsek zpet) s
nejak vypalenym cislem, ktere se da precist pomoci laseru. Robor vi
dke ktere cislo je. Jen mu staci si proste laserem prohlednout okoli.

Jinak nevim, jak to dela Husquarna, ale u sekacky staci rozlisovat
posekana-neposekana trava, jezdi se po radcich, objeti prekazky je ve
smeru na neposekanou travu. Nebo se jezdi nahodne a pri prekazce se
proste otoci nekam a pokracuje - trva to dele, ale takhle se da
realizovat vysavac, kde pri pravidelnem vysavani neni videt, ze
nejake misto projel pri minulem a ne ted.

Ten notebook neni vubec spatny napad. Dost pameti, jednoduse se
programuje, ... Kdyz budete mit stesti da se sehnat notebook s
ulomenym displejem, pokud to tedy nema byt opakovatelna konstrukce.
Pro jine ucely jsem promeroval odbery normalniho MB s Pentiem: