GPS - bylo: Robot a orientace v prostoru

ahorky@tero.cz ahorky
Středa Březen 17 11:44:24 CET 2004

>Vzhledem k tomu, ze jsou tam i presne vypisy algoritmu pro ziskani
>potrebnych dat z GPS signalu a spousta dalsich presnych udaju, docela bych
>tomuhle webu veril. Ale fakt je, ze cert vi, co vojaci pousti z hlediska
>utajeni do sveta. Jak jsem to kontroloval, tak jsem zjistil, ze jsem se
>castecne seknul. Neni to 30m, ale jen 22m.
>
>				Jakub Serych

Tomu bych veril. Nekde jsem cetl, ze signal je pro civilni ucely
zamerne zkreslovan. Presnejsi rozliseni je mozne pouze s vojenskymi prijmaci
ktere dokazi umelou chybu odstranit.
Ales Horky

Office:                            Privat:
TERO ROSICE, spol. s r.o.
Informatici firmy.
Nadrazni 8, 665 01 Rosice          Kastanova 1167, 665 01 Rosice
tel: 0502-411011 kl.106            tel: 0502-413040
fax: 0502-411077                   fax:
e-mail: ahorky@tero.cz             e-mail: djmave@post.cz
pozn.: ICQ nepodporuji