Tahaky

Steve stif
Středa Březen 17 11:44:24 CET 2004

Cau,
ja som planoval spravit tahak na pisomku z literatury tak, ze by som to nacpal
vsetko do kalkulacky (casio), spravil interface s ktorym by som scroloval
display...aby to nebolo podozrive, ze na pisomke z literatury tukam do
kalkulacky :))))
pisomka bola neskor zrusena, tak som sa do toho uz nejako nepustal :)))
tot jeden z mojich napadov...
vela stastia :))
                        Steve