Tahaky

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:44:24 CET 2004

On Mon, 3 May 1999, Adam Mika wrote:

> Zdravim vsechny,
>   urcite jste kdysi byli nebo jeste jste na skole a proto doufam ze mi
> poradite. Mozna je to trochu offtopic, ale myslim, ze to sem zapadne.
>   Potrebuju doporucit nejlepsi zpusob (technicky) vyroby tahaku. Je hezke to
> mi normalne napsane na papire, ale kdyz toho je hodne, tak je to
> neprehledne. Snazim se najit zpusob, jak udelat co nejmensi tahak (kdyby to
> bylo elektronicke, tak jenom tu cast na ktere se to zobrazuje) a veslo by se
> tam co nejvice informaci.

vytisknout na laserovce 600 dpi co nejmensim fontem a pak nacpat
(narolovat na tuzku), na ktere je falesny obal s pruhlednym okenkem smerem
k zkousenemu. Vyzkouseno, takhle jsem kdysi udelal rustinu. Na jednu fixku
(se rozumi ze kulatou) se mi vesly 3 stranky pisemky.

lada

> Doufam, ze se najde nekdo, koho to bude zajimat a bude mi chtit pomoct.
>
> S pozdravem
>
> Adam Mika

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/