Tahaky

frankee@email.cz frankee
Středa Březen 17 11:44:24 CET 2004

Ahoj: No ja delam elektrotechniku a vsechny zkousky jedu pres tahaky
Nechci se chlubit, ale mam v tom system.Prvni moznost je, ze si rozdelim
bily nelinkovany papir na sloupecky 6cm x 5cm a nalajnuju to. Potom
do toho pisu ty informace (na kompu to jde asi 5xpomalejc, protoze tam
vzdy jsou integraly ...). Pak zajdu na kopirku a zmensim to o 240 procent.
Ono to pri dobrych ocich jde cist. Podle mnozstvi otazek propichnu rozek
a navliknu na sychrajsku.
Druha moznost je vytisknout to na tiskarne (laser nejradeji) a jeste
zmensit. Ta kopirka ale musi byt dobra. Tady v Ostrave jich zas az tak moc
neni.

"Adam Mika" <bnm@bnm.cz> napsal:

> Zdravim vsechny,
>   urcite jste kdysi byli nebo jeste jste na skole a proto doufam ze mi
> poradite. Mozna je to trochu offtopic, ale myslim, ze to sem zapadne.
>   Potrebuju doporucit nejlepsi zpusob (technicky) vyroby tahaku. Je
hezke to
> mi normalne napsane na papire, ale kdyz toho je hodne, tak je to
> neprehledne. Snazim se najit zpusob, jak udelat co nejmensi tahak (kdyby
> bylo elektronicke, tak jenom tu cast na ktere se to zobrazuje) a veslo
by se
> tam co nejvice informaci.

> [...]

--- CREATED BY ATC O..R..G..A..N..I..Z..E..R
--- http://email.cz <--- Get Your Free Email