GPS - bylo: Robot a orientace v prostoru

Stastny Jakub STASTNJ1
Středa Březen 17 11:44:24 CET 2004

Chybu (selektivni ruseni) lze odstranit i pri civilnim pouziti - myslim,
ze se pouzitemu systemu rika diferencni GPS a jestli jsem to spravne
pochopil tak se zprumeruji udaje ze dvou pristroju.

On Mon, 3 May 1999 ahorky@tero.cz wrote:

> Date: Mon, 3 May 1999 18:46:23 +0200
> From: ahorky@tero.cz
> To: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
> Subject: Re: GPS - bylo: Robot a orientace v prostoru

> Tomu bych veril. Nekde jsem cetl, ze signal je pro civilni ucely
> zamerne zkreslovan. Presnejsi rozliseni je mozne pouze s vojenskymi prijmaci
> ktere dokazi umelou chybu odstranit.
> Ales Horky

> Office:                            Privat:
> TERO ROSICE, spol. s r.o.
> Informatici firmy.
> Nadrazni 8, 665 01 Rosice          Kastanova 1167, 665 01 Rosice
> [...]

Jakub Stastny
stastnj1@NOSPAMcs.felk.cvut.cz
!remove NOSPAM from my address!		There are no special ways for kings
!odstrante z me adresy NOSPAM !		in mathematic.
http://cs.felk.cvut.cz/~stastnj1