GPS - bylo: Robot a orientace v prostoru

Pavel Kriz Pavel.Kriz
Středa Březen 17 11:44:23 CET 2004

Pokud vim, tak takovy signal je vysilan z FEL a to hned ve dvou
pasmech - myslim, ze velmi kratke pro okoli prahy a stredni pro
stredni Evropu -  jen mi neni jasne jak zaruci, ze ja budu (v cele
stredni Evrope) chytat stejne druzice jake chytaji u vysilace.

Cau, Pavel