FLASH ROM SC22101

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:44:23 CET 2004

>Souhlasim, to by asi slo - algoritmus zapisu je u SC22101 takovy, aby to
>slo pripojit k 8051 - takze jako do RAM, jenom se po zapisu byte musi
>nechat asi 50ms v klidu a vnitrni logika vse zaridi. Takze by bylo
>potreba jenom prizpusobit signaly CS a CE (neznam X88C64 - mozna by to
>slo i primo).
Zato X88C64 potrebuje napred zapsat AA na adresu 555 a pak opacne, nebo tak
nejak. Tim se odblokuje bezpecnostni pojistka a umozni prepsani. Toto jsem
mel na mysli - softwarovy algoritmus pro odblokovani zapisu. Jinak signaly
jako ALE, CS, WE, RD ma pamet ve spravne konfiguraci i polarite, zadny
hradla potreba nejsou. Xicor dela celkem 3 modifikace interface, pro Intel,
Motorolu a pro Zilog.

>Nejsem si jist, ale mam dojem, ze Sierra Semiconductor jiz zanikla.
Aha... Tak to vypada, ze ramka s latchem a baterkou bude asi jediny schudny
reseni.

Josef Hanzal