problemy s Atmel AVR 8515

Petr Gratz xgratz02
Středa Březen 17 11:44:23 CET 2004

Pouzivam procesory Atmel AVR8515 (serie 9801, 9804, 9756) a programator
PonyProg. Donedavna jsem byl velmi spokojeny. Objevili se vsak problemy.
Stalo se to asi pred mesicem. Obvod programuji jako in circuit
programming a najednou nemohu precist obsah pameti ani do nej zapsat.
Programator mi hlasi, ze Device Not Responding. Vyzkousel jsem tedy
programovani vlozenim obvodu do patice programatoru, ale nic. Ta sama
chyba. Zkousel jsem vsechno mozne, ale nerozchodil jsem to. Rikal jsem
si, ze jsem ten AVR8515 asi odpalil. Nyni po mesici se mi stalo totez s
dalsim obvodem. Zvlastni je, ze ten procesor je naprogramovany, v
aplikaci v pohode funguje a dela to co ma. Jenom se neda precist obsah
jeho pameti nebo jej naprogramovat. Bohuzel nevim kdy k tomuto
"uzamknuti" doslo. Jestli normalne pri behu aplikace, zapnuti napajeni,
vypnuti napajeni nebo pokusu precist obsah pameti. Mozna, ze tento muj
problem souvisi s Lock bity, ktere nejak uzamknuly procesor. Jiste, ale
je, ze jsem nikdy Lock bity nepouzival a ani jsem to nezkousel, protoze
ani nevim jak a proc bych to delal. Proste se to muselo stat nejak
samo.......Muzete mi nekdo prosim poradit, popripade napsat vlastni
zkusenosti ?

Dekuji.
Petr Gratz