problemy s Atmel AVR 8515

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:44:23 CET 2004

hi, pouzivam tytez obvody a programuju je ISP programatorem podle AN910
(doporucene zapojeni). Pri nejakych kejklech se mi parkrat stalo, ze se mi
poskodil SW v cipu toho programatoru a programator prestal fungovat
(nehlasil se pocitaci). Vyresil jsem to nastavenim lock bitu v chipu toho
programatoru a od te doby bez problemu. Ale s tim tvym problemem to mozna
nesouvisi :(
														bye zdvorak