Bezdratovy prenos RS232

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 11:44:23 CET 2004

No ja jsem k memu providerovi (na jeho LAN s proxy serverem) pripojen pres
SIEMENS GIGASET 100TAE , ktery umoznuje prenaset data rychlosti cca 19.2Kb a
stoji kolem 4000,-Kc.Ovsem nema primo konektor pro pripojeni k RS232 ale
pres modem a jsem pres to pripojen i telefonem na jeho statni linku.
Zajimalo by me na kolik u nas ten M101 prijde ?