Robot a orientace v prostoru

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:44:22 CET 2004

Uz vidim, jak si nekdo k vuli tomu prekopava celou zahradu :)))) - Ja bych
to asi nedelal.
Ale bylo by to mozne udelat obracene - tu sit natahnout nad robotem, ale
zase bude s umistenim robota na jine misto.

BTW: Nevim, proc jste se vsichni upnuli na tu sekacku. To jste tak lini, ze
se vam nechce behat se sekackou ?.

Ja jsem mel puvodne na mysli vytvorit autonomni system, ktery by se dal
pouzit vicemene univerzalne.
Nejak jsme se asi odklonili od tematu. Dalo by se rict, ze navigace v
otevrenem prostoru je celkem vyresena,
ale jak to vyresit napr. v byte ? (sekacku tam pouzivat nechci, ale byl by
to docela zajimavy servirovaci stolek :))))

Roman K.