Robot a orientace v prostoru

david.flekna@spt.cz david.flekna
Středa Březen 17 11:44:21 CET 2004

> Idealni je svetlo, to se nesiri pres zdi. S radiem by byl asi problem,
> protoze
> stavet a homologovat neco i stak malym vykonem je dost velky  problem
a vzdy
> existuje moznost, ze se najde nekdo, kdo bude ve vasi blizkosti
vysilat na
> stejne frekvenci.

Myslel jsem na nejaky hotovy modul, u svetla nevim jestli by zas nebyl
problem se stinem, resp. odrazem.... To uz by asi byla vec konkretniho
hw.

> Ale napada mne jedna moznost: Kdysi (a je to uz hodne davno tak kolem
roku
> 73) vyslo v nejakem casopise (asi radio) schema radioveho majaku.
Samo osobe
> to nevyzadovalo zadne napajeni a majak se aktivoval prijetim radioveho
> signalu a vyslal nejaky kod (tusim ze jenom pipani). Bohuzel tyto
stare

To by asi bylo idealni pro tohle pouziti. Jen to najit. Ja sice nekde
par hodne starych casopisu mam, ale nevzpominam si, ze bych to nekde
videl. Mam znameho, ktery by mohl mit tyhle rocniky komplet, ale chtelo
by to vedet trochu konkretneji. Mozna by mi to zkusil najit.

David Flekna