Robot a orientace v prostoru

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:44:21 CET 2004

> To by asi bylo idealni pro tohle pouziti. Jen to najit. Ja sice nekde
> par hodne starych casopisu mam, ale nevzpominam si, ze bych to nekde
> videl. Mam znameho, ktery by mohl mit tyhle rocniky komplet,
> ale chtelo
> by to vedet trochu konkretneji. Mozna by mi to zkusil najit.
>
> David Flekna

Presne si nevzpominam co to bylo za casopis, ale mel cervenou (nebo
oranzovou) obalku. Byl formatu A5. Mam takovy dojem, ze to bylo urcene jako
el. majak, nebo bojka. S tim rokem vydani si nejsem tak jist. Mozna to bylo
o neco driv.

On by mozna nebyl problem to navrhnout. Pokud si dobre vzpominam, tak tam
bylo par tranzistoru. Nevim jak silny vykon to potrebovalo pro aktivaci, ale
snad moc velky ne. Jen mam obavy, aby to nebylo takove male perpetuum
mobile:)))

Roman K.