Robot a orientace v prostoru

Ludvik Hoffmann hoffmann
Středa Březen 17 11:44:21 CET 2004

> Domnivam se ze pracuji na principu trigonometrickeho
> zamerovani stopy paprsku na predmetu, jehoz vzdalenost je merena.

Tento zpusob je obvykly u fotaku - k vyhodnoceni polohy stopy paprsku se
pouziva radkove CCD cidlo. Asi by to slo pro robota pouzit (a nemuselo
by to byt tak slozite). Ale ja jsem mel na mysli dalkomery s dosahem
stovky metru az kilometry a rozlisenim jednotky az desitky centimetru.
Ptal jsem se jen ze zajmu jak to funguje.

Ludvik