Elektromobil 2

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 11:44:20 CET 2004

Tento delsi popis (uryvky dale) vysvetleni problemu mne privedl na
myslenku jak by asi mohly tranzistory odchazet - co takhle
zaporne napeti na prechodu B-E ? Pokud pri sepnuti tranzistoru
dojde k ubytku na zemnim vodici (a pri techto proudech je to
logicke); nemuze se stat, ze v okamziku pozadavku na preruseni
proudu (odbuzeni bazi tranzistoru KD503) je baze prizemnena na
zapornejsi potencial nez je E ? Pak bych opradu cekal zniceni
prechodu B-E a to i bez otepleni.

Jarda

Jaromir SUBCIK
tel: +420 428 346962