jednopovelove DO k alarmu

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:44:19 CET 2004

>Jeste mi tu chybi par informaci - vsichni pisete "rozladenim obvodu se
>snizuje dosah..." Kolik ten dosah vlastne je a na kolik se snizi (%)

 Dosah je radove 20-40 metru - hodne zalezi na umistneni prijimaci antenky
(dratu).
 V "normalnim" plechovem aute je s tim problem, u Trabose to bude asi v
pohode.

>A potom - mate nekdo ten datasheet k tomu koderu/dekoderu ?? Ja ho vubec
>nenasel, nebo i vase schema by stacilo, proste, jak to mam zapojit.

Schema s timto obvodem vyslo v poslednim ARadiu c.5. Je tam s tim udelano
dalkove
ovladani vrat a taky tam pouziva ten vysilaci modulek od SEA (ale zase tu
RT1).
Nemusite to dalkove vubec navrhovat, je tam i s tistakem, ....

Jeste jeden typ: pokud vam jde o dosah, dejte tam modulek RT2-EA - ten ma
moznost
pripojeni asi 4cm dratku jako antenu. Mam vyzkousene ze to opravdu podstatne
zvedne dosah - asi na uvadenych 60m.

Tomas Chvatal
ezopaci@mbox.vol.cz