jednopovelove DO k alarmu

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:44:18 CET 2004

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: rkanovsky@csas.cz <rkanovsky@csas.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 11. kv?tna 1999 15:31
P?edm?t: RE: jednopovelove DO k alarmu

> ale jak znam zlodeje jsou velmi vynalezavi :)))))))

Svata pravda

>nemusi to byt nutne pravda, protoze dnes jsou zlodeji dost dobre technicky
>vybaveni a vetsinou pokud jdou na jistotu je zadny alarm nezastavi. Staci
>odtrhnou sirenu (nebo ji rozbit), preriznout telefonn? kabely a jsou
uvnitr.

Ono v dnesni dobe vymejslet neco, co bude zavysle na dobre vuli sousedu, je
asi mimo mysu. To chce mrize psa a zlodejicka pekne
zamknout a nepustit ven. Blahe pameti mi vykradli firmu, zabezpecenou,
pripojenou na PCO, 50m od vratnice s nepretrzitym dohledem.
Nic nepomohlo, proste dojela Avie, kleptomani si tam vlezli a odstehovali
snad vse co nebylo privarene.

>Navi potrebujete nejakym zpusobem osetrit pokus o vyvazeni hlidane linky
>(zkrat nebo odpojeni cidla, popripade pokus o vyrovn?ni referencniho
>odporu).

To nikam nevede, pokud to umej, prejdou bez problemu i pres vyvazene smycky.
Chce to neco originalniho, st. vyvazeni na definovanou impedanci, nahodne
scanovani cidel, mereni casu odezvy, inteligentni cidla s odpovedi na dotaz,
... etc. Bude to slozite a drahe, a stejne to nakonec nekdo prolomi.

Kosta
             Kosta
             P.O.Box 38
             Posta 41