motorky

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:44:17 CET 2004

>nevite nekdo kde by se daly sehnat nejake el. motorky. Jde mi o co nejmensi
>rozmer, nejvetsi vykon a zivotnost .Alespon tip na nejakeho dodavatele.

Trosku protichudne pozadavky. Vim treba o Atas Nachod (priserna obchodni
spoluprace), ESB Blansko (jeste jsem nezkousel). V Industrial products ted
inzerovali motorek o rozmerech snad 2x5 mm, asi ale nebude z nejlevnejsich
a ten moment taky nebyl radu kNm. O zivotnosti se nezminuji.

Josef Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/