motorky & regulace

Petr pekr
Středa Březen 17 11:44:17 CET 2004

Lubomir BERKY wrote:

> nevite nekdo kde by se daly sehnat nejake el. motorky. Jde mi o co
> nejmensi rozmer, nejvetsi vykon a zivotnost .Alespon tip na nejakeho
> dodavatele.

Kazda modelarska prodejna ci casopis. Nema cenu shanet neco jineho,
nebot modelarske motorky jsou kapitola sama pro sebe.

> Potreboval bych vyresit pro kamarada regulaci el. motorku v modelu.
> Nevite nekdo o nejakem IO ktery by byl primo urcen pro tuhle aplikaci
> v RC modelech?

Totez. Da se to postavit, ale neni snadne dosahnout stejnych parametru
jake maji 'tovarni' regulatory (hmotnost, rozmery, ztraty, odruseni,
funkce, odolnost, cena...). Pokud to tedy neni specialni aplikace,
tak to nestoji za namahahu.
Obcas jeste vyjde nejake zapojeni v modelarskych casopisech.

--
Regards
           Petr Krc