graficky displej LM234

Karel Strobach karel.strobach
Středa Březen 17 11:44:15 CET 2004

Poslete to prosim na moji mailovou adresu, mozna to bude
podobne a asi jina cesta k cili nepovede, ten displej je podle
vseho historicky kousek. Pripojeni radicu na konektor asi
nebude problem, jde mi hlavne o to, zda displej nema jeste
nejake extra napajeni, apod..
Na to mem displeji jsou 4ks radice HD44102 (sloupcove
budice) a 2 ks HD44103 (radkove budice), konektor je
dvourady 2x10 pinu (nevim jestli je to standardni oznaceni,
ale napr. GM ho vede jako MLW20G).

s pozdravem
  Karel
karel.strobach@telecom.cz

----- Original Message -----
From: <Serych@Panska.CZ>

Ja mam LM709 a taky shanim dokumentaci. Prozatim jsem si
propipal podle
dokumentace ke svabum (HD61202) konektor (jeden hrot jsem pichl
na vyvod D0
svaba a druhym jsem ojizdel konektor atd.). Jestli mate zajem,
poslu Vam to,
na co jsem prisel (rekl bych, ze to displeje budou mit podobne),
ale az
vecer, mam to doma. Muj displej ma 20ti dratovou ksandu a osm
svabu HD61202.

Jakub Serych