EPROM PLCC

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:44:15 CET 2004

>Jeee, a zkousel jste to nekdy ? Ja jo. Kamarad rengenoval na CKD
>odlitky, a zkouseli jsme rentgenovat tel. karty. Pro kontrolu jsme k
>nim davali vzdycky nejakou epromku (normalni, s okynkem), a dokonale se
>nam ji nepodarilo smazat nikdy.

Ucastnil jsem se diskuse na toto tema v PICLISTu, zaver byl asi takovy, ze
se nikomu nepodarilo uspesne EPROMku vymazat, pravdepodobne z toho duvodu,
ze ionizujici ucinky zareni jsou prilis silne, takze krome odstraneni
naboje z bunek pameti se znici i dalsi obvody. Bohuzel neexistuje vhodna
davka, ktera by pamet uz vymazala a pritom se poskozeni jeste neprojevilo
na funkcnosti. Je to proste OTP - one time a dost.

Josef Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/