graficky displej LM234

Tomas kouba kouba
Středa Březen 17 11:44:15 CET 2004

On Thursday, May 13, 1999 3:20 PM, Lubomir BERKY
[SMTP:berta@atlas.cz] wrote:
> Mozna je problem v tom ze nekteri uzivatele nemaji tyto soubory kam
> umistit.Jsem pro aby spravce nastinil jak tyto soubory umistit na
> HW
> server.Pripadne by mozna stalo za namahu zridit pro ucastniky
> konference ftp
> server s moznosti upload(anonyme nebo vseobecne zname heslo)

Bohuzel, HW server nebezi na pocitaci sam. Spravce stroje pokud vim,
nezridil a asi ani nikdy nezridi anonymni pristup na server. Takze
jedina cesta je poslat email me. Pokud soubor nepresahne rozumnou
delku a bude tam popis toho co to vlastne je, muzete to poslat
rovnou. Ja pak do konference preposlu vas popis s poznamkou, kde ten
soubor je. Popis by mel byt srozumitelny i pro cloveka, ktery
nesledoval diskusi.

Tomas

--
   Ing. Tomas Kouba <kouba@hw.cz>