Univerzalni ISA karta

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:44:15 CET 2004

Koukal jsem na http://www.alfatronic.cz, coz je cesky distributor RS
components, tam jsem nasel odkaz na online katalog. Ty boardy maji stock
numbery 435-787 v provedeni AT (dlouha ISA) a 435-686 v provedeni XT. oba
stoji kolem 80 liber, alfatronic uvadi prepocet 64 Kc za Libru. u toho
online katalogu najdete i pdfko s kompletnim popisem a vyobrazenim boardu.

				Jakub Serych

-----Původní zpráva-----
Od: mpalicka@brno.comp.cz [mailto:mpalicka@brno.comp.cz]
Odesláno: 14. května 1999 7:17
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: Univerzalni ISA karta

Date sent:      	Thu, 13 May 1999 17:16:54 +0200
Send reply to:  	hw-news@mobil.cz
From:           	Karel Kozlik <k.kozlik@sh.cvut.cz>
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Subject:        	Re: Univerzalni ISA karta

> Bylo to cislo 11 nebo 12 a byl to rocnik tesne pred tim nez vzniklo
> A-RADIO.
>
> 							Karel
1. Nevite nekdo cislo a rocnik toho Amara nebo aspon cislo toho
plosnaku ?
2. Nemate nekdo kontakt na firmu MITE Hradec Kralove ? (neni to
preklep, nemeo to byt spravne MITEC ?).
3. Ta deska od RS Components se da poridit nekde v CR ?
Pro uplnost - nechci to do firmy, ale pro sebe domu. Chci si vyrobit
I/O desky na rizeni modeloveho kolejiste.
Milan