Elektromobil 3

mpalicka@brno.comp.cz mpalicka
Středa Březen 17 11:44:14 CET 2004

Date sent:      	Fri, 14 May 1999 09:16:54 +0200
Send reply to:  	hw-news@mobil.cz
From:           	"Elektrosystem" <elsys@sky.cz>
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Subject:        	Re: Elektromobil 3

> Pridam se, jako majitele vrakouse by mne zajimalo i na klik takova prestavba prijde ?
>
> Mirek
Ted jsem si uvedomil, ze jsem o tom Trabant-elektromobilu cetl
kdysi za totace ve Svete Motoru. Nebyl tam primo navod na
prestavbu, ale spis jen takova vseobecna informace. Vzpominam
si, ze jako motor byl pouzity letecky starter o vykonu asi 28kW,
pocet a typ baterek uz si nepamatuju, asi 4x115Ah, startovaci z
nakladaku, byly tam misto zadniho sedadla. Regulace byla
tyristorova. Dojezd pomerne maly - 60km a rychlost taky nic moc,
asi 40km/h (Vsechno bez zaruky, jen tak lovim z pameti). Po Brne
taky jezdival upraveny elektromobil Barkas - EMA2, ale nevim kdo
ho vyrobil.
Milan