graficky displej LM234

Karel Strobach karel.strobach

From: <Serych@Panska.CZ>

>Samozrejme jsem na to vcera ja hlava skopova zapomel a do prace
>jsem to nevzal.  Nicmene neco dam z hlavy dohromady, protoze
>jsem s tim vcera trochu zaexperimentoval. Konektor je 2x10, to
>odpovida. Nevim, jak mu rikaji v GM, ale je to takovy ten
>klasicky ksandovy konektor, jako se pouziva v pocitacich pro
>pripojeni >harddisku nebo diskety, akorat pouze 20pinovy

Diky moc za odpoved a inspiraci :-).  Vzal jsem dokumentaci a
"pipak" a po mensim usili jsem uz o neco chytrejsi. Konektor a
signaly jsou u LM234 stejne, piny jsou ale zapojeny jinak
(viz nize).

s pozdravem
 Karel
karel.strobach@telecom.cz

P.S.
Pokud by to nekoho zajimalo, zde je vysledek badani (bez
zaruky):

2 4 6 8 10 12 14 16 18 20
GND Vee NC A1 NC R/W D0 D2 D4 D6
 Vcc NC A0 A2 E D/I D1 D3 D5 D7
1 3 5 7 9 11 13 15 17 19
(pohled na konektor ze strany spoju)

podle dokumentace je Vcc=5V, Vee=0 az -5V.

Zde lze stahnout popis radice HD44102:
ftp://citilink.com/users/jsampson/hd44102/
je to celkem 23 GIFu (celkem cca 1MB)