RE: LAN cez seriovu linku -Odpověď

Lubomir Racko LRacko
Středa Březen 17 11:44:13 CET 2004

** Confidential **
** Reply Requested When Convenient **

> Zaujalo ma to vase pripojenie i51-Ethernet, viete k tomu povedat
>nieco blizsie? Dakujem.
  Zdravim, co to uz spomenul Kosta, len doplnim.
 Jednalo sa o standartnu ISA kartu s cipom RTL (Ne2000 kompat.) , pripojenu k
 jednocipu '51 , ja som konkretne pripajal 552.  Najvacsie problemy boli pochopitelne
 pri zvladnuti softwarovemu programovaniu RTL , jeho inicializacii, plneni dat a pod.
 Nastastie je to slusne zdokumentovane a tak sa to nakoniec neako rozbehlo. Dostal
 som sa k prenosu packetu z Delphi do jednocipu a naopak, pouzil som Tenky ethernet
 (nevidim ziadny problem s inym pren. mediom, ak je podporovane HW ISA karty.) a
 UDP IP.  Cele som to ozivoval najprv na PC v pascale, az potom v asm51.
  Soft na PC mozem poskytnut, ma v sebe init RTL a jednoduche vyslanie packetu do
 siete a samozrejme prijatie packetu. Je to taky funkcny polotovar. Treba ho osetrit o
 chyby (nemyslim softu, ale komunikacie ci HW siete a pod.), samotny protokol IP  a
 bolo by dobre ho behat pod prerusenim ... Skusal som ho na PC aj s PCI kartou, chodil
 rovnako ako s ISOu, rovnako som jeho fragmenty spustil pod Delphi a karta "zila".
 Zaverom by sa zislo pod Delphi W95 zvladnut obsluhu preruseni (nie je to nic
 jednoduche, nutnost pisat VXD, co sa v Delphi neda ...) a urobit packetovy
 analyzator by uz potom bola detska hracka :-) .
  Dalsie prace som zastavil , caka to na projekt ktory by to zafinancoval ...

                                                              Lubo Racko.