Atmely na jedny snure

Ales Donda student DONDAA
Středa Březen 17 11:44:12 CET 2004

> Potreboval bych propojit 4ks ATMEL 89C2051.
> Potiz je v tom, ze k dispozici mam jen 2 draty,
> po kterych musi jit napajeni i data. Ma nekdo
> nejaky dobry napad, jak to co nejjednoduseji
> zapojit? Zdroj muze byt pouze v jedne "krabici".
>
> |-----|  napajeni+data   |-------|
> |-----|                         |-------|
>
> Diky za kazdou radu.
>
> Milos Kabelka

No jeden napad by tu byl. Zdroj by musel byt dostatecne meky, akorat
pro potreby napajeni procesoru a dalsich obvodu.
Napajeci napeti na jednotlivych deskach musi byt odfiltrovano.
Nejlepe dioda, kondenzator.
Pro vysilani signalu by stacil vykonovy tranzistor, ktery na okamzik
asi 0.6-3 ms zkratoval zdroj - proto musi byt mekky.
Data by bylo vhodne prenaset vy tvaru: IDprocesoru+DATA.
Logicke jednicka by byla napr. impulz - 1; nic - 0.

Dalsi moznost by byla nezkratovavat zdroj, ale vysilat pulzy vetsi
nez 5V. Pochopitelne nesmeji byt nicim odfiltrovany.

Kdysi jsem neco podobneho delal. Jestli budes chtit, tak ti budu moct
do nejakych trech tydnu poslat trochu konkretnejsi schemata.

                    Tak Hodne stesti
                                                    Ales