Atmely na jedny snure

Zdenek Hanak jr. hanak
Středa Březen 17 11:44:12 CET 2004

----- P?vodn? zpr?va -----
Od: Tomas Censky <censky@sgi.fsid.cvut.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Odesl?no: 17. kv?tna 1999 16:16
P?edm?t: RE: Atmely na jedny snure

On 17-May-99 Milo? Kabelka wrote:

>Potreboval bych propojit 4ks ATMEL 89C2051.
>Potiz je v tom, ze k dispozici mam jen 2 draty,
>po kterych musi jit napajeni i data. Ma nekdo
>nejaky dobry napad, jak to co nejjednoduseji
>zapojit? Zdroj muze byt pouze v jedne "krabici".
>
>|-----|  napajeni+data   |-------|
>|-----|                         |-------|
>

>Zdravim.
>  Zkuste "jednovodicovou" sbernici Dallas. Protokol vysel ted v nejake kni
>zce od BENu.

Jenom drobny poznatek: Mate asi na mysli sbernici MicroLAN, ta sice dovoluje vedeni napajeni
a dat jednim vodicem, nicmene v takovem pripade se jedna o zarizeni nizkoprikonova (uA, jedn. mA, coz
zrovna Atmel s oscilatorem a operacni siti kolem obvykle neni.

Puvodnimu autorovi doporucuju sdelit do fora, jake jsou vzdalenosti, rychlosti prenosu dat, odber atd.
Z toho se da jiste navrhnout lepsi vyber existujiciho protokolu.

S pozdravem Z. Hanak ml.

Zdenek HANAK jr.,  hanak@manes.skm.vutbr.cz, xhanak02@stud.fee.vutbr.cz
> student:
Faculty of Electrical Engineering and Computer Science,
Technical University of Brno, Czech Republic