Kopie zamceneho PICu

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:44:12 CET 2004

>jedna sa opat o "bug" alebo to je "feature" od mchip ?
>pri 16C84 tusim mchip tvrdil, ze tento "bug" je v dalsich
>verziach napr. 16f84 opraveny ...
Je to zrejme bug

>daju sa takto vycitat vsetky "protected" pic od mchip
>alebo len niektore ?
Popsanym zpusobem pouze C84.

Ja bych typoval, ze vetsinou bude treba radove stejne nebo mensi usili k
napsani programu znovu od nuly, nezli se trapit nejakym dekodovanim.

Pro seriozni zajemce mohu zprostredkovat profesionalni reverse engineering,
ale stoji to asi od 25000Kc za cip, je treba dodat jeden az tri vzorky a
necekat jejich navrat.

Josef Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/