AT90LS2343

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:44:11 CET 2004

>Shanim ATMELA 90(L)S2343 nevite kde a za kolik je k mani?
Lepsi je na tom zrejme Ryston nebo KlimesTrading. U Rystonu je sance
dohodnout objednavku pod 1000Kc pri osobnim odberu. Klimes na me neudelal
dobry dojem, a) babina se neumi do telefonu predstavit, b) chtel jsem po
nich e-mailem CDcko, ani nevrkli a poslali mi ho na dobirku. Asi umeji
e-mail jenom prijmout, odeslani je uz nad jejich sily.

>(V GM jsou pekni zabari. V katalogu maji jen 90s2313 a jeste ji nemaji
>na sklade.)
GM jakozto oficialni distributor Microchipu ma samozrejme zajem protlacovat
PICy, ne ze by jine prodavat nesmel, ale pokud ukladaji penize do skladu,
tak asi davaji prednost tem PICum.

Josef Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/