Zakodovane autoradio Blaupunkt

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:44:10 CET 2004

On Thursday, May 20, 1999 3:16 PM, Pavel Kriz
[SMTP:Pavel.Kriz@gybon.cz] wrote:
> Ahoj, koupili jsme auto a je v nem autoradio Blaupunkt Ancona CR 24
> ktere se honosi napisem "Code protected". Problem je v tom, ze k
> nemu
> zadny kod nikde napsany neni. Ja jsem to radeji nezkousel ani
> vyndavat (je samozrejme "komplet" vyndavaci).

Zeptat se puvodniho majitele. Dojet/dojit do servisu kde kod zrusi,
resp. naprogramuji tvuj novy (nektere to umi). Treba u Fordu je
takoveto radio, po vyndani autobaterie, chtelo kod. Stacilo dojit k
Fordum a za par korun prisel z Nemecka fax s kodem odpovidajicim
vyrobnimu cislu auta.

Tomas

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137