LoJack - trocha off...

Steve stif
Středa Březen 17 11:44:10 CET 2004

To ze to bolo vymyslene je v poriadku, ja sa len nemozem zdrzat pripomienky...
Ako moze niekto ist na sutaz (konkretne SOC) s niecim, co vlastne ani nie je schopny postavit (oki, mozno tak nejaku upravu (1%?)), a este s tym bezproblemov vyhra celostatne kolo, pricom v dokumentacii je len nejaka BLOKOVA schema...

bol som pri tom...hmmm :(((((((( ospravedlnujem sa, ze je to tak trochu off-topic, ale neda mi to... mozno je to len moj subjektivny nazor a vnutorny pocit, ale myslim ze ked sa jedna o tvorive sutaze a podobne prehliadky, tak by malo ist hlavne o fair-play. mna osobne to neodradilo, ale niektorych kolegov sutaziacich to dost znechutilo....

    Steve