Zakodovane autoradio Blaupunkt

Lubomir BERKY berta
Středa Březen 17 11:44:10 CET 2004

>    1. Opravdu to bude po vyndani a zandani chtit nejaky kod ?

Ano nemusis ho ani vytahovat staci odpojit baterku.

>    2. Jak je dlouhy a kterymi tlacitky se zadava ?

Co jsem videl ja tak to byly ctyri cisla zadavane tlacitky predvoleb

>    3. Je mozno ho nekde "vydolovat",
Po kazdem nespravnem zadani kodu radio prijme dalsi kod az po nekolika
sekundach.Toto by melo odradit zlodejicky proti zjistovani kodu metodou
pokus,omyl.Pokud budes trochu patrat najdes servis ktery po predlozeni
dokladu o koupi auta ti radio odblokuje(zjisti kod).
Zrejme na to bude nejaka mala finta ale bohuzel navim jaka.

--
Lubomir BERKY
Drnovice 567