Zakodovane autoradio Blaupunkt

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:44:10 CET 2004

>Vzhledem k tomu, ze se v konferenci vyskytuji lide, kteri prichazi s
>touhle technikou do styky, doufam, ze mi nekdo pomuze.

No jejej, porad ...  ;->

>Chtel bych se tedy zeptat:
>    1. Opravdu to bude po vyndani a zandani chtit nejaky kod ?

Ano, pokud ho uz nekdo nevypnul, ale o tom pochybuju.

>    2. Jak je dlouhy a kterymi tlacitky se zadava ?

jsou to 3-4 cislice a zadavaji se postupne tlacitky predvoleb(1.predvolba-1.cislo, 2.predvolba-2.cislo, atd. ENTER je sipka nahoru).
Pokud ten kod neznas ani to nezkousej, po trech spatnych pokusech musis na dalsi asi 1h cekat a pokud pokracujes, je nutne "hardwarove" odkodovani.

>    3. Je mozno ho nekde "vydolovat", nebo mam zacit stavet neco, co
>       mi bude zkouset postupne zadavat mozne kody.

Samozrejme ten kod zjistit jde, dokonce ho lze zmenit, pripadne vypnout a to radio uz nikdy zadny kod chtit nebude ;-) No problem ...
Ohledne zadavani nahodnych kodu, viz bod 2.

>PS: Mozna to vypada, ze jsem tuhle vecicku ukrad, ale to ja fakt
>    nedelam ;-)

Vzdyt je to jedno, porad je tu mezi nama plno lidi, kteri to (nastesti pro hackery) delaji :-)))
S pozdravem		with best regards
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan