dekoder MP3

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:44:10 CET 2004

> [...]
>
> Jedina sance je asi nechat si to poslat z USA ale k tomu je potreba:
>
> 1) na www.mp3.com najit odkaz na vyrobek jmenem ACplay, na
> techto strankach
> je (byl)odkaz na firmu kde se da on-line objednat vcetne prevodniku.
>
> 2) na zaplaceni je potreba nejak platebni karta (Master Card, American
> Express atd..)
>
> 3) cekat ze jednoho dne fakt neco dorazi.... (tahle sranda
> vyjde asi na
> 2000,-)
>

> No pokud by se nahodou nekomu povedlo tenhle svab sehnat at

To vazne chcete stavet prehravac MP3 s timto svabem ?. Zda se mi to
zbytecne, protoze porad jeste potrebujete dalsi procesor, ktery to bude
ridit a nejakym zpusobem do toho tlacit data. Vzhledem kt omu, ze za o neco
vetsi peniz ziskate plnohodnotny DSP procesor, ke kteremu muzete pripojit v
podstate cokoliv zda se mi cesta pres DSP vyhodnejsi. Pokud by si dal nekdo
praci, tak by mozna slo pripojit k tomu DSPecku CDROM a porehravec je na
svete.
na www.mp3.com je odkaz na prehravac Whitney, ktery cuca data pres paral.
port. Na strankach jsou i schemata a snad i zdrojove kody. Takze s chuti do
prace :)))

Roman K.