dekoder MP3

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:44:09 CET 2004

On Friday, May 21, 1999 10:18 AM, rkanovsky@csas.cz
[SMTP:rkanovsky@csas.cz] wrote:
> To vazne chcete stavet prehravac MP3 s timto svabem ?. Zda se mi to
> zbytecne, protoze porad jeste potrebujete dalsi procesor, ktery to
> bude
> ridit a nejakym zpusobem do toho tlacit data. Vzhledem kt omu, ze
za

Co takhle ISA karta do PC (i 286 by pak umela mp3)

Tomas

PS Proboha zkracujte v odpovedich to co psal nekdo jiny. Kazdy email
klient ma archiv, takze pokud si nekdo nepamatuje na co odpovidate
presne, podiva se tam. Od toho jsou zase subjekty.

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137