Sleep u AT89C2051

Lubomir BERKY berta
Středa Březen 17 11:44:08 CET 2004

> mohl bys mi k k tomu napsat neco blize,
>ted jsem uz dost dobre zmatenej, je tu nekolik
>mailu, ktere pravi, zachovat snizene napajeni a pak reset
>a tu ctu zase zachovat napeti na reset a na VCC nulu(??)
>a usnuti neb PD opet pres PCON?

Mas nekolik moznosti:
1)sleep mode
2)power down
3)zaloha pres RESET

Prvni dve se resi programove a musi byt zachovano Ucc.Treti,kterou jsem
popisoval by mela fungovat u vsech '51.Cituji:"Rada '51 muze mit vnitrni
pamet dat napajenu ze signalu RESET,pokud se napajeci napeti Ucc
odstavi.Pred odstavenim napeti Ucc je treba presunout potrebne informace do
vnitrni pameti dat. Pri opetovnem spusteni je nutne dodrzet pravidla pro
RESET."

--
Lubomir BERKY
Drnovice 567