RE: hodiny v PC -Odpověď

Lubomir Racko LRacko
Středa Březen 17 11:44:08 CET 2004

** Confidential **
** Reply Requested When Convenient **

>Me zkusenosti jsou takove, ze na svem PC menim baterku nekdy i casteji nez
>1x za rok - zalezi zrejme na vyrobci a stari baterky pred jejim zapojenim do
>PC.
  Nuz mam takmer 300  PC v sprave a s baterkami fungujucimi niektore aj 7,8 rokov
 (odkedy ich mame, idu, a neviem pokedy pojdu ...) a idu, je ich drviva vacsina,  mam
 vsak aj zopar kusov z nich, hlavne novych, pentii, v ktorych odisla baterka po 1 az 2
 rokoch ... Dovod rozdielov nepoznam, ani som po nom nepatral , su v tom vsetky
 mozne kombinacie MB, bat, CPU, ...  mozno kusovy problem na mainboarde (nedobija)
 alebo v baterke.  Vacsina z nich je zapnuta denne aspon na par hodin ...
                                                    Lubo Racko.