LAN cez seriovu linku

dkk dkk
Středa Březen 17 11:44:07 CET 2004

diky, ale!
pokud to chci pouzit jako kabel bez modemu, tak Telefon. pripojeni site po
me chce k tel cislo
a bez nej proste nic - jakekoliv cislo je blbost, protoze jakoby mam kabel
david
-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Zdenek Hanak jr. <hanak@manes.skm.vutbr.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 24. kv?tna 1999 13:16
P?edm?t: Re: LAN cez seriovu linku

>Drobny poznatek, snad pomuze: Pro pripojeni vzdaleneho pocitace vybaveneho
modemem resp. pres seriovou linku
>do existujici site (i s protokolem TCP/IP) (i kdyz ma ta sit treba jen
jeden pocitac) je snadne prave pres RAS. Win3.11
>mely RAS tusim nekde na instalacnich disketach. Pokud vim W95 RAS server
nemaji, ale urcite jej lze sehnat. W9uz RAS maji (staci nainstalovat z orig.
CD - funguje, overeno), ale dovoluji pouze pripojeni jednoho vzdaleneho
pocitace.
>Windows NT samozrejme RAS maji a dovoluji pripojeni vice vzdalenych
pocitacu. Tolik strana serveru RAS. Klient RAS
>je k nalezeni snad vsude a (pokud se moc nemylim) v podstate se skryva v
onom "telefonnim adapteru" (jako jedna jeho
> [...]
instalacnim CD.
>Na Linuxu neni tenhle druh spojeni uz vubec zadny problem.
>Od okamziku vytvoreni spojeni se seriova linka chova jako sit LAN.
>
>Vubec nic noveho pod sluncem, doufam, ze mi prominete trochu upresneni.
>
>Z. Hanak jr.
>
>----- P?vodn? zpr?va -----
>Od: <Serych@Panska.CZ>
>Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
>Odesl?no: 24. kv?tna 1999 12:16
>P?edm?t: RE: LAN cez seriovu linku
>

>Po kabelu se pripojeni na internet realizuje pomoci protokolu SLIP nebo
PPP.
>Na NTcka nainstalujete RAS a jeho prostrednictvim to vzajemne spojite.
Nevim